Customer Service Representative (CSR) / Atención al Cliente con Inglés/English y Chino/Chinese

Empleo Atención a clientes Madrid Customer Service Representative CSR / Atención al Cliente con Inglés/English y Chino/Chinese

Si estás buscando ofertas de trabajo atención a clientes en Madrid a continuación, podrá ver información de esta oferta de empleo en Madrid Customer Service Representative CSR / Atención al Cliente con Inglés/English y Chino/Chinese, recomendamos que revise bien cada requisito que exige la empresa antes de inscribirse para tener más opciones de que le seleccionen.
También puede ver otras ofertas de trabajo en la categoría del puesto de atención a clientes en Madrid.
Empleo Atencion a clientes Madrid

Requisitos empleo Customer Service Representative CSR / Atención al Cliente con Inglés/English y Chino/Chinese

Pozuelo de Alarcón Madrid
Empresa: Cigna
Descripción: Cigna's Customer Service Team: Our customer service team manages customer queries through different communication channels mainly email and phone providing timely resolutions and pleasant ...
Requisitos: Education & Work experience: · Previous Customer Service experience desired ideally Contact Center, Reception, or similar. · Good knowledge of Microsoft 365 and ability to learn new software applications quickly. · Active knowledge of English is a must C1 level or higher. · Proficiency in Chinese) Other skills and characteristics of a successful candidate: · Decision-making ability: Quickly understands new situations and takes the right decisions for a fast and accurate resolution of incoming requests. Ability to navigate through ambiguity. · Communication: Excellent Communication skills with colleagues and external customers are highly desirable. The ability to emotionally connect with customers in distress is also highly desirable. · Accuracy: High attention to detail and a desire to work faultlessly · Efficiency: Ability to work quickly through customer requests maintaining high quality standards. · Team player: Embraces and promotes a cooperative and friendly work environment in an international and inclusive team. · Discreet: works discreetly with confidential medical information. · High resilience to work under pressure & ability to multi-task.
Contrato: Indefinido
Jornada: Intensiva - Tarde

13-11-2024

Si le interesa esta oferta de empleo y cumple con los requisitos requeridos puede ver todos los detalles e inscribirse.
Customer Service Representative (CSR) / Atención al Cliente con Inglés/English y Chino/Chinese Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Nay7H

Publicar un comentario