Empleo Atención a clientes Madrid Customer Service Supervisor / Supervisor Atención al Cliente
Si estás buscando ofertas de trabajo atención a clientes en Madrid a continuación, podrá ver información de esta oferta de empleo en Madrid Customer Service Supervisor / Supervisor Atención al Cliente, recomendamos que revise bien cada requisito que exige la empresa antes de inscribirse para tener más opciones de que le seleccionen.También puede ver otras ofertas de trabajo en la categoría del puesto de atención a clientes en Madrid.
Requisitos empleo Customer Service Supervisor / Supervisor Atención al Cliente
Pozuelo de Alarcón MadridEmpresa: Cigna
Descripción: As a supervisor you will support your senior supervisor with the managment of a team of Customer Service Representatives in Madrid. You'll integrate a great team of supervisors across all IOH ...
Requisitos: Strong performance track record · International mind-set, with holistic view and able to work remotely with peers across locations, as well as in your own locations · 2 years of Cigna experience for internal candidates, or 2 years of leadership experience for external candidate · IO Experience · Experience and/or interest in coaching, managing, developing and motivating individuals · Experience and/or interest in conflict management · Experience in complaint management - with a proven track record in improving customer service standards · Strong communication and presentation skills, and knoweldge of Window tools, e.g. Excel, Powerpoint, Windows
Contrato: Indefinido
Jornada: Completa
13-01-2025
Si le interesa esta oferta de empleo y cumple con los requisitos requeridos puede ver todos los detalles e inscribirse.
Publicar un comentario